آموزش ایردراپ

لایو آموزش ایردراپ AirDrop

2 سال قبل  |

آنچه در این مقاله میخوانید

سلام به همراهان همیشگی آکادمی استادترید موضوع این لایو چگونگی پیدا کردن ایردراپ های مستعد رشد و عضویت در Airdrop در خدمت شما هستیم تا انتهای مطلب و ویدئو همراه ما با باشید

ایردراپ های معتبر یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در حوزه دنیای رمزارزها باید از آن اطلاع داشته باشید. اگر با بازار ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید، احتمالاً ایردراپ‌ها را تا حدودی می‌شناسید. اگر هم تازه‌وارد این بازار شده‌اید، ممکن است نام ایردراپ را شنیده باشید. به همین دلیل هم بهتر است قبل از ورود تخصصی به این حوزه، بهتر با این موضوع آشنا شوید.

ایر دراپ چیست؟

ایردراپ به معنی ارسال رمزارزهای رایگان از طرف پدیدآورندگان آن رمزارز و یا سایت مربوطه به برخی کاربران است. اکثر مواقع شرکت‌های تازه تأسیس بر پایه بلاک چین، از این روش برای تبلیغ و افزایش کاربران خود استفاده می‌کنند. علاوه‌بر این برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال و ارائه دهندگان کیف پول نیز برای جذب کاربران جدید یا حفظ مشتریان خود، ایردراپ انجام می‌دهند.

این مطلب را حتما بخوانید:  ایاس چیست؟

برای اطلاع از اخبار مربوط به Airdrop می‌توان به وب‌سایت توسعه دهندگان رمزارز یا صفحات مجازی آن‌ها مراجعه کرد. ایردراپ‌ها به دو دسته طبقه‌بندی می‌شوند. در دسته اول که بدون اعلان رسمی است، توسعه دهندگان رمز ارز به کاربرانشان توکن رایگان اهدا می‌کنند؛ بنابراین امکان اطلاع از زمان و مقدار آن فراهم نیست. در دسته دوم، معمولاً شرکت‌های نوظهور برای جذب مخاطب و با اطلاع قبلی، Airdrop انجام می‌دهند.

ایردراپ

هدف از ارائه انواع ایردراپ‌ها

ایردراپ‌ها بیشتر با عنوان معرفی توکن یا کوین شناخته شده هستند، اما واقعیت این است که ایردراپ‌ها برای اهداف دیگر نیز ارائه می‌شوند که به آنها خواهیم پرداخت.

جمع‌ آوری اطلاعات

از دیگر موارد استفاده‌ی Airdropها می‌توان به جمع‌آوری اطلاعات از طریق فرم‌های نظرسنجی و موارد مشابه اشاره کرد. استفاده از Airdrop یکی از روش‌ها برای ترغیب کاربران به پر کردن فرم‌ها می‌باشد، امروزه کمتر کسی زمان و حوصله‌ی پر کردن فرم‌ها در سطح اینترنت را دارد.

البته این کار برای آن شخص یا موسسه‌ی ارائه‌دهنده‌ی فرم‌ها نیز سود خواهد داشت، زیرا آنها توانستند با کمترین هزینه، اطلاعاتی را راجع به کاربران به دست آورند که این اطلاعات می‌تواند به آن‌ها در زمینه‌ی تصمیم‌گیری در کسب و کارشان کمک شایانی کند.

این مطلب را حتما بخوانید: بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری در سال ۲۰۲۲

انواع ایردراپ‌ها

Airdrop ها را می‌توان به سه دسته‌ی Bounty، Standard و Holder تقسیم کرد.

ایردراپ‌های Bounty به شما در ازای ریتوئیت کردن، عضویت در کانال تلگرام و این قبیل فعالیت‌ها توکن رایگان می‌دهند.

ایردراپ‌های Standard در صورت عضویت و ثبت‌نام در یک وبسایت به شما مقداری کوین یا توکن اهدا می‌کنند.

ایردراپ‌های Holder نیز در صورتی که مقدار معینی از ارزی مثلا بیت‌کوین یا اتریوم  را در ولت خود نگه‌داری کرده باشید، مقداری توکن برای شما ارسال می‌کنند.

قطعا یک دوره‌ی خوب دوره آموزش ارز دیجیتال اصفهان می‌تواند مصوب این شود که دانش ورود به حوزه کریپتوکازنسی و شناختن ایردراپ‌های معتبر را پیدا کرده و کسب در آمد دلاری داشته باشید.

توکن چیست؟

توکن به هرگونه دارایی که از طریق تراکنش دیجیتال و رمزنگاری قابل نقل و انتقال باشد، گفته می‌شود. آن‌ها در بستر بلاکچین و بر اساس خصوصیاتی که توسعه دهندگان آن‌ها تعریف می‌کنند ایجاد می‌شوند. توکن‌ها بلاکچین مستقل نداشته بنابراین وابسته به بلاکچین سایر شبکه‌ها هستند، اکثر این توکن‌ها در شبکه اتریوم ایجاد می‌گردند. باید توجه داشت که توکن لزوماً به معنی ارز نیست و میتواند صرفاً به‌منظور پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده می‌شوند.

نکات امنیتی در رابطه با ایردراپ

توجه کنید که همه Airdrop ها مورد اعتماد نبوده و ممکن است با اهداف کلاه‌برداری برگزار شوند. در صورتی که Airdrop از شما طلب پرداخت هزینه کرد، بدانید که این یک کلاه‌برداری است و از پرداخت هزینه خودداری کنید. گاهی اوقات در قالب Airdrop برای والت شما مبالغ اندکی ارسال می‌کنند و از این طریق ممکن است به برخی از اطلاعات شما دسترسی پیدا کرده و از شما سوء استفاده کنند؛ این در صورتی است که آدرس عمومی شما آشکار شود.

برای اطمینان از عدم نفوذ کلاه‌برداری به دارایی‌های شما، به‌خصوص اگر در والت اصلی خود مبالغ بالایی پس‌انداز کرده‌اید، بهتر است که والت جدید ایجاد کنید و با آن در Airdrop شرکت نمایید؛ زیرا امکان سرقت از والت شما توسط برخی روش‌ها وجود دارد. همواره این نگرانی را داشته باشید که افرادی کلاه‌برداری منتظر هستند که با یک حرکت نادرست که مرتکب شوید دارایی شما را به سرقت ببرند.

این لایو را حتما ببینید:  پیدا کردن شت کوین های انفجاری ۲۰۲۲

بنابراین، اولاً به هیچ عنوان کلید خصوصی خود را برای دیگران ارسال نکنید؛ زیرا لزومی ‌برای این کار وجود ندارد. ثانیاً تحت هیچ شرایطی برای شرکت در Airdropها پول ارسال نکنید. چراکه تمامی ایردراپ‌ها رایگان هستند و اگر با درخواست پول از طرف آنان مواجه شدید، مطمئن باشید که یک کلاه‌برداری است. ثالثاً از رسمیت Airdrop اطمینان حاصل کنید؛ اطلاعات مربوطه را از طریق صفحات رسمی و معتبر پیگیری نمایید.

این مطلب را حتما هم بخوانید: airdrop چیست

در این لایو آموزشی به چه مواردی پرداخته شد؛

  • ایردراپ چیست؟
  • چگونه از ایر دراپ ها کسب در آمد کنیم؟
  • نحوه شناسایی کوین و توکن های معتبر
  • نحوه خرید و فروش Airdrop
  • معرفی سایت برای پیدا کردن Airdrop
  • شناسایی ایردراپ های معتبر جدید و شرکت در Airdrop 

 

چطور با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام کنیم؟

در اینستاگرام

پیج استاد ترید را دنبال کنید

در تلگرام

کانال استاد ترید را دنبال کنید

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارزش دوره: 17٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: 11,800,000 تومان