شروع ثبت نام

آموزش ارز دیجیتال در اصفهان

دوره جامع ارز دیجیتال + آموزش فارکس، تکنیک‌های ۱۰۰ درصد کاربردی (تئوری + عملی)

تاریخ شروع
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
روز های کلاس
یکشنبه‌ها ۱۷:۰۰ الی ۲۰:۰۰
مدت دوره
۲۰ جلسه ۳ ساعته , ۶۰ ساعت
پشتیبانی
پشتیبانی + فیلم کامل دوره
محل برگزاری
اصفهان، خیابان بوستان سعدی
مدرس دوره
امین ابراهیمی کیانی و اساتید
آموزش ارز دیجیتال در اصفهان

آموزش ارز دیجیتال اصفهان در آکادمی استادترید

دوره جامع آموزش ارز دیجیتال در اصفهان توسط آکادمی استاد ترید ، رونمایی از کاملترین و جامع ترین دوره حضوری کلاس ارز دیجیتال در اصفهان می‌باشد. به نحوی که بعد از طی کردن و آموزش در این دوره به هیچ کلاس و دوره آموزشی دیگری جهت موفقیت در سرمایه گذاری بیت کوین و سایر ارز های دیجیتالی ، مطلقا احتیاج نخواهید داشت. 

در این دوره آموزشی، آموزش صفر تا صد بیت کوین و کریپتو کارنسی‌ها در یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز آموزش سرمایه گذاری در اصفهان توسط اساتید مجرب و صاحب سبک همچون امین ابراهیمی کیانی انجام خواهد شد به گونه ای که جهت یادگیری مهارت های سرمایه گذاری روی بیت کوین و سایر ارز های دیجیتالی درگیر دوره های متعدد آموزشی نخواهید شد.اگر با تحلیل تکنیکال آشنایی کافی دارید می‌تواند تنها در آموزش ارز دیجیتال استاد ترید شرکت نمایید 

آموزش حضوری ارز دیجیتال
در اصفهان شامل دو بخش است

بخش مقدماتی دوره ارز دیجیتال

۳۰ ساعت (۱۰ جلسه) آموزش شامل تحلیل تکنیکال مقدماتی مخصوص ارزهای دیجیتال و ورود به بازار ارزهای دیجیتال بصورت تئوری و عملی  (دسترسی به ویدئو‌های کلاس + همراه با پشتیبانی)

بخش پیشرفته دوره ارز دیجیتال

۳۰ ساعت (۱۰ جلسه) آموزش شامل تحلیل تکنیکال پیشرفته و مطالب تکمیلی مخصوص ارزهای دیجیتال و ورود بصورت تئوری و عملی  (دسترسی به ویدئو‌های کلاس + همراه با پشتیبانی)

مجموع دوره جامع ارز دیجیتال اصفهان

۶۰ ساعت دوره آموزشی (۲۰ جلسه ۳ ساعته + ویدئو سرکلاس + همراه با پشتیبانی)

روش های شرکت در دوره ارز دیجیتال اصفهان

شرکت در دوره حضوری ارز دیجیتال در اصفهان

جای پارک اتومبیل شما را روبروی ساختمان استاد ترید تضمین می کنیم در محیط مجهز مناسب آموزش ترید

شرکت در دوره بصورت آنلاین و غیر حضوری

خریداری بسته آموزشی فیلم برداری شده دوره حضوری به همراه پشتیبانی کامل و رفع اشکال

چرا دوره ارز دیجیتال اصفهان استادترید؟

رونمایی از کامل ترین و بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان
جامع و کامل بودن
رونمایی از کاملترین دوره آموزش بیت کوین در اصفهان
سرفصل های استاندارد و کاربردی
به گونه ای که سرفصل های دوره جامع ارزهای دیجیتالی استادترید رفرنس و مرجع بسیاری از دوره ها و مراکز آموزشی دیگر شده است.
ارائه فیلم های دوره به دانشپذیر
فیلم های دوره را جهت مرور و تسلط بیشتر بدون هزینه اضافه ت در اختیار شما میگذاریم
جزئی نگری

در دانش و مهارت های سرمایه گذاری جزییات از کلیات بسیار بسیار بسیار مهم تر است! این دوره آموزش جزییات است

بیشترین دانشجوی حضوری

همواره در سه سال اخیر آکادمی استادترید ، دارای بیشترین دانشجوی حضوری در بین مراکز آموزشی بوده است . به عکس های دوره های متعدد گذشته نگاهی بیاندازید

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای
در پایان دوره به شما مدرک معتبر فنی حرفه ای داده می‌شود.
ارائه جزوه دوره

جزوات کلاس های آموزشی قبل از شروع دوره در اختیار دانشجویان قرار می گیرد

آموزش عملی و کارگاهی
تا زمانی که دانش به مهارت تبدبل نشود شما موفق نمی شوید .آموزش های عملی جهت تبدیل دانش شما به مهارت است.
پشتیبانی در حین دوره و بعد از اتمام دوره

هر جلسه چند روز بعد از اتمام کلاس ارز دیجیتال اصفهان، بصورت هفتگی در گروه های تلگرامی برای شما پشتیبانی و رفع اشکال می گذاریم

اساتید دوره ارز دیجیتال اصفهان چه کسانی هستند؟

امین ابرشاهیمی کیانی| بهترین مدرس ارز دیجیتال اصفهان

مهندس امین ابراهیمی کیانی

امید پریشانی | بهترین مدرس ارز دیجیتال اصفهان

مهندس امید پریشانی

قبل از شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان بخوانید!

سلام خدمت دانشجویان و علاقه مندان به شرکت در دوره حضوری ارز دیجیتال در اصفهان

دوره ارز دیجیتال استاد ترید شامل ۲۰ جلسه حضوری در اصفهان است که در طول دوره ما شما رو آماده میکنیم تا مثل یک معامله گر حرفه ای در بازار عمل کنید و با واقعیت‌ها و چالش‌های بزرگ این بازار بخوبی آشنا بشین.

در هر جلسه از دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان شما با بخشی از بازار بزرگ ارزدیجیتال آشنا می‌شوید و در پایان دوره تمام جنبه‌های مختلف بازار بخوبی فراگرفته‌اید و در نهایت برای وارد شدن به دنیای معامله گری کاملا آمادگی داشته و عملا نیاز به هیچ دوره دیگری نخواهید داشت.

برای درک بهتر، ما مراحلی را در کلاس ارز دیجیتال اصفهان برنامه ریزی کردیم که در ادامه مطلب شرح خواهیم داد ، درضمن کسانی که در طول دوره مراحل زیر را به درستی و با کمک ما طی کنن در پایان می‌توانند عضو تیم آکادمی استادترید شده و برای شروع ترید، ما سرمایه اولیه در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

مطمئن باشید که ما در طول مسیر همراه شما هستیم.

مراحل تبدیل شدن به یک تریدر حرفه‌ای  

  • بک تست (Back Test):

در ابتدای دوره ما به شما اصول و مفاهیم اولیه رو آموزش داده و شما با نحوه فعالیت بازار ارز دیجیتال به خوبی آشنا می‌شوید و در ادامه شروع به یادگیری تحلیل تکنیکال می‌کنید. به کمک تحلیل تکنیکال ما به شما آموزش می‌دهیم که چطور در تایم فریم‌های مختلف حرکت پول‌های بزرگ رو بررسی کرده و تصمیم بگیرید که چه اقدامی انجام دهید.

بعد از دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان باید استراتژی برای معامله و مخصوص خودتون بسازید، که اولین قدم در ساخت استراتژی انجام معاملات بک تست است.

بک تست یعنی اینکه شما در گذشته نمودارهای مختلف معاملات آزمایشی را انجام داده و بلافاصله نتیجه معامله خودتون رو مشاهده می‌کنید، که اینکار باعث میشه بعد از انجام تعداد زیادی معامله شما نتیجه گیری استراتژی خود را مشاهده میکنید، یعنی از چه سبکی بیشترین سود رو گرفتین و در نتیجه اون سبک به استراژی اولیه شما تبدیل می‌شود.همین امر باعث متمایز شدن دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان از سایر دوره ها می‌شود.

البته مطمئن باشید که استاد در این مسیر همراه و راهنمای شماست

  • فوروارد تست (Forward Test):

بعد از اینکه در مرحله بک تست به نتیجه رسیدین و استراتژی خود را ثابت کردید، حالا نوبت به معامله در زمان حال حاضر بازار میرسد. در این مرحله شما در روند فعلی بازار معامله کرده و نتایج استراتژی خود را مجددا بررسی می‌کنید.

این کار باعث میشه تا ببینید میتوانید بازار به درستی پیشبینی کرده یا باید استراتژی خود را مجددا بازنویسی و تغییراتی در آن بدهید.

اگر در این مرحله از کلاس ارز دیجیتال در اصفهان هم موفق بودید یعنی شما دقیقا میدانید در چه سبکی و با چه استراتژی باید در بازار معامله کنید و با انجام مدیریت ریسک و سرمایه که در طول دوره به شما آموزش دادیم، شرایط و آمادگی ورود به بازار بزرگ ارز دیجیتال را دارید.

  • ترید واقعی تستی (Real Trade test):

زمانی که ۲ مرحله قبل را با موفقیت طی کردید، می‌توانید با پول واقعی اما مقدار کم در بازار شروع به معامله کنید، و به این نکته باید توجه کنید که وقتی شما با پول واقعی وارد معامله می‌شوید، درگیرعواطف خود مانند ترس و طمع شده و این موضوع برعملکرد شما تاثیرگذار زیادی خواهد گذاشت و شما باید بتوانید عواطف خود را کنترل کرده و پایبند به مدیریت سرمایه باشید،که ما در طول کلاس ارز دیجیتال در اصفهان نکات مهم روانشناسی معاملات را نیز یه شما آموزش می‌دهیم.

نکته مهم دیگر اینکه ما در طول دوره حساب‌های واقعی خود را به شما نشان داده تا درک بهتری از عملکرد ترید واقعی پیدا کنید. همچنین توصیه میکنیم که در ابتدای راه سرمایه زیاد وارد بازار نکنید چرا که هنوز دانشجو بوده و تجربه کافی در بازار ندارید، پس بهترین کار این است که مرحله به مرحله افزایش سرمایه دهید.

اگر بتوانید این مراحل را باموفقیت بگذرانید و با سرمایه خیلی اندک سود واقعی در بازار کسب کنید، آکادمی استادترید، به عنوان هدیه و در پایان دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان؛ سرمایه اولیه برای شروع ترید در اختیار شما قرار خواهد داد.

هدیه آکادمی استادترید به دانشجوها:

بعد از مراحل بالا شما یک استراتژی شخصی دارید و با استفاده از آن میدانید با چه ابزاری معامله کنید، در چه زمان‌هایی باید معامله کنید و چقدر بر عواطف و احساسات خود کنترل دارید تا مدیریت ریسک و سرمایه را درست انجام دهید.

وقتی به این مرحله رسیدید شما عضو تیم آکادمی استادترید شده و از طرف شما سرمایه اولیه برای شروع کار دریافت می‌کنید.

مزیت استفاده از این ویژگی برای شروع کار این است که شما عملا سرمایه اصلی خود را وارد نکرده و با سرمایه‌ ما به سوددهی می‌رسید. مطمئن باشید بعد از تمام این مراحل در کلاس ارز دیجیتال در اصفهان شما با اتکا به دانش و مهارت خود می‌توانید در بازار ارز دیجیتال معاملات پر سودی بدست آورید، درواقع تنها سرمایه گذاری شما، سرمایه‌گذاری روی توانایی‌های خودتان است.

آکادمی استادترید حتی بعد از اتمام دوره ارز دیجیتال در اصفهان هم در کنار شما خواهد بود تا هر زمان که با چالشی روبرو شدید همراه شما باشد!

تمرین و انجام معاملات آنلاین در حین آموزش

آکادمی استاد ترید بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در اصفهان با آموزش بیش از  دو هزار دانشجو(به طور رسمی از سال ۹۷ تا کنون) در دوره‌های آموزشی درخدمت شماست علاقه‌مندان است تا با نحوه کار  و روش‌های موفق در این بازار آشنا شده و بتوانید با اتکا به دانش و تجربه کافی در بازار ارز دیجیتال فعالیتی موفق داشته باشید.

در حین دوره‌های حضوری ارز دیجیتال اصفهان، برای درک بهتر مفاهیم تئوری، استاد در کلاس، معاملات آنلاین برای دانشجویان انجام داده و حتی خود دانشجویان هم با کمک استاد می‌توانند لایو ترید انجام ‌دهند، این کار قدم مهمی در مسیر حرفه‌ای شدن شما به عنوان یک معامله گر است و علاوه بر لایو ترید داخل کلاس، دانشجویان هر جلسه با انجام تمرین و رفع اشکال توسط استاد، درک و تجربه عمیق تری از کسب درآمد دلاری از بازار پیدا خواهند کرد.

درآمد دلاری یک حقیقت!

بازار ارز دیجیتال یکی بزرگترین و پر نوسان‌ترین بازارهای سرمایه‌گذاری است که در آن می‌توانید با خرید و فروش ارزهای مختلف، درآمد دلاری قابل توجهی بدست آورید. اما آیا این کار واقعیت دارد؟ اگر بله، چگونه می‌توان به آن دست یافت؟

در آکادمی استاد ترید و دوره ارز دیجیتال اصفهان، ما به شما آموزش خواهیم داد که چطور از بازار ارز دیجیتال به عنوان یک فرصت عالی و استفاده کنید و بتوانید براحتی اصول و قواعد آن را شناخته و با دانش و تجربه لازم، معامله‌گری را شروع کنید. با شرکت در دوره‌های آموزش ارز دیجیتال آکادمی استادترید، شما می‌توانید اصول و استراتژی‌های موفق در این بازار را فراگرفته و با انجام معاملات آنلاین و لایو ترید، دانش و تجربه خود را بالاتر ببرید.

پس اگر به دنبال یک منبع درآمد دلاری هستید، قبل از اتمام ظرفیت ثبت نام کنید!

سوال پرتکرار؛

اگر ما خودمان درآمد دلاری داریم پس چرا آموزش میدهیم و وقت خود را اینگونه میگزارنیم؟ در همین ساعات آموزش اگر ترید کنیم درآمدمان بهتر نیست یا اگر تفریح کنیم که بهتر است؟ (سوال پرتکرار دوستانی که تازه با بازار مالی آشنا شده‌اند)

این سوالی است که خیلی از افراد و حتی دانشجویان از ما همیشه میپرسند! ما این سوال را با یک سوال پاسخ می‌دهیم : آیا افراد بزرگی مثل وارن بافت، جورج سوروس و یا مارک داگلاس، هیچوقت به کسی آموزش نداده و یا دوره‌ای برگزار نکرده‌اند؟

این افراد بزرگ که در سراسر دنیا به شهرت و موفقیت مالی رسیده‌اند هم تجربیات خود را در اختیار افراد دیگر قرار داده تا کسانی که می‌خواهند وارد اینکار شوند از تجربیات و دانش آنها استفاده کنند، پس اگر افرادی نباشند که تجربیات خود را آموزش دهند، افرادی که علاقه مند به یادگیری هستند باید زمان و هزینه بالایی برای تجربه کردن پرداخت کنند.

به عنوان مثال مارک داگلاس و وارن بافت دو سرمایه‌گذار بزرگ بازارهای مالی، همایش و کلاس‌های آموزشی زیادی در زمینه بازارهای مالی برگزار کرده‌اند. برخی از دوره‌های آموزشی آن‌ها به شرح زیر است:

مارک داگلاس در سال ۲۰۱۵ یک کلاس آنلاین با عنوان Trading Psychology Edge برگزار کرد که در آن مسائل روانشناسی معامله‌گری و تاثیر آن بر عملکرد معاملاتی را مورد بررسی قرار داد.

وارن بافت در سال ۲۰۱۹ یک کلاس آموزشی با عنوان Warren Buffett’s Ground Rules را در دانشگاه جورج تاون برگزار کرد که در آن کلاس، اصول و روش‌های سرمایه‌گذاری خود در بازار سهام را تدریس کرد.

مارک داگلاس در سال ۲۰۱۷ یک کلاس آموزشی با عنوان The Disciplined Trader Intensive Program را در شهر اورلاندو فلوریدا برگزار کرد، و راهبردهای منظم و اثربخش برای معاملات مالی را تدریس کرد.

وارن بافت در سال ۲۰۱۸ یک دوره آموزشی با عنوان The Warren Buffett Way را در دانشگاه نبراسکا اماها ارائه داد که در آن به تحلیل شرکت‌های مورد علاقه خود و نحوه انتخاب سهام‌های با ارزش بازار را تدریس کرد.

اینها فقط بخش کوچکی از آموزش های افراد بزرگ و مشهور در زمینه مالی هستند.

نکته مهم بعدی اینکه؛ آموزش ارز دیجیتال در اصفهان و بطور کلی بازارهای مالی نه تنها برای شما، بلکه برای ما هم بسیار مفید است، چراکه از طریق آموزش، ما هم دانش و تجربه‌ خود را تثبیت کرده و همچنین با نظرات و سوالات شما، با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شویم. اساتید آکادمی استادترید هر روز مطلب جدیدی یاد گرفته و تلاش می‌کنند اطلاعات جدید و بروز را با شما به اشتراک بگذارند، تنها اشتراک اطلاعات و آموزش است که باعث پیشرفت انسان‌ها می‌شود.

و اما مهمترین دلیل برگزاری دوره‌ آموزش ارز دیجیتال در اصفهان رسالت تیم آکادمی استادترید در مسیر آموزش مالی است، در اصل هدف و رسالت ما، انتقال دانش و تجربیات خود به شیوه صحیح، سالم و صادقانه در جهت کمک به هموطنان عزیزمان و بالا بردن درآمد آنها در این شرایط اقتصادی است.

سرفصل‌های مقدماتی دوره ارزدیجیتال اصفهان

جلسه اول: تعاریف اولیه (اصول اساسی تحلیل تکنیکال،تایم فریم،عمق بازار و ...)
  • اصول(پیش فرض ها) اساسی تحلیل تکنیکال 
  • ملزومات تبدیل شدن به یک معامله‌گر موفق با درآمد مستمر 
  • سایت ها و پلتفرم های لازم برای استخراج اطلاعات مورد نیاز یک معامله گر یا تحلیلگر سبک تحلیل تکنیکال
  • تعریف نمودار (کاربرد اصلی نمودار ها در تحلیل تکنیکال و شرح مواد خام تحلیل تکنیکال)
  • مقیاس نمودار(بررسی مقیاس های موجود برای انجام تحلیل تکنیکال و انتخاب مقیاس بهینه از میان آن ها)
  • معاملات لانگ و شرت(جهت های مختلف اتخاذ موقعیت معاملاتی در بازار)
  • قیمت‌های اصلی معاملات در بازار (OHLC)
  • آموزش کامل نمودارهای شمعی ژاپنی(آ موزش تفسیر رفتار قیمت ها توسط الگوهای کندل استیک ژاپنی)
  • مفهوم تایم فریم(چهارچوب زمانی) و کاربرد آن در تحلیل های بلندمدت،میان مدت و کوتاه مدت بازار های مالی مختلف
  • آموزش بهره گیری از حالت خطی در نمودار ها 
  • تعیین میزان نقد شوندگی و کاربرد آن در تحلیل تکنیکال(آموزش کامل مفهوم عمق بازار و یا عمق ابزار های معاملاتی و تشریح تاثیر آن در میزان تحلیل پذیری،مقایسه ی بازار های عمیق و کم عمق، طریقه یافتن بازار ها و ابزار های معاملاتی نقدشونده تر)
جلسه دوم: روند شناسی ( روند،پیوت،موج،شتاب،ساختار،کل به جز،نقض روند، حجم معاملات)
  • آموزش  روندهای ۳ گانه خنثی،نزولی و صعودی و مبحث مهم روند های فرضی
  •  تعریف پیوت و ۲ دسته بندی عمده آن  و روش تعیین گام های اصلی  نمودار
  • تعریف موج و زیرموج و روش تعیین پیوت های ماژور
  •  شتاب یا سرعت  در حرکات قیمتی و کاربرد آن در پیش بینی و آنالیز رفتار قیمت ها
  •  نظریه مقدماتی الیوت و استفاده از ساختار حرکتی قیمت ها در بحث تحلیل و معاملات
  • موج شماری کل به جزء و  تفکیک روند  چهارچوب های زمانی  ارتباط 
  • نظریه کاربردی نقض روند و آموزش پیش بینی مسیر بالقوه بازار توسط آن
  • آموزش اندیکاتور کمکی حجم (VOLUME) 
جلسه سوم: سطوح حمایت و مقاومت آتی و تاریخی(تعیین سطوح،واکنش قیمت،شکست آن ها)
  • سوالات اساسی مطرح در معامله به روش  تحلیل تکنیکال
  • تعریف سطوح حمایت و مقاومت
  • سطوح تاریخی  (سطوح استاتیک،سطوح دینامیک)
  • طریقه متصل کردن چند پیوت قیمتی (نظریه جان مورفی)
  • نظریه رسم کمربند 
  • خط روند
  • سطوح آتی(آموزش کاربردی روش فیبوناچی در پیدا نمودن پایان امواج)
  • آموزش اندیکاتور  مکدی(MACD)
  • کاربرد  واگرایی های عادی  در  تشخیص ضعف و قدرت معامله گران بازار
  • کاربرد واگرایی ها در پیش بینی بازار(مبحث تارگت واگرایی ها)
  • تعریف شکست سطوح  و شرایط لازم یک شکست معتبر
  • تعریف کندل شکست و شرایط آن
  • تعریف کندل تثبیت شکست(تاییدیه شکست) و شرایط آن(قوانین و راهنماهای شکست)
  • تعریف نفوذ قیمت ها به سطوح حمایت و مقاومت
  • انتخاب تایم فریم صحیح(بررسی عملی اهمیت این موضوع در شکست سطوح)
جلسه چهارم: استراتژی معاملاتی(اصول تدوین یک استراتژی معاملاتی برنده)
  • استراتژی معاملاتی چیست و یک استراتژی برنده چه فاکتور های اساسی دارد؟
  •  معاملات برگشتی  (نظریه ارزان بخر و گران بفروش)
  •  معاملات ادامه دهنده (نظریه گران بخر و گران تر بفروش)
  • تدریس یک استراتژی جامع معاملات برگشتی(معکوس روند)
  • تریگر (سیگنال،ماشه)ورورد به معاملات
  • انواع تریگر(تریگرهای کند ،سریع،فوق سریع)
  • تریگر گیری به روش سویینگ
  • تریگر گیری  به روش خطوط روند(سطوح داینامیک)
  •  تدریس چک لیست  معاملاتی جامع جهت انجام معاملات با  آگاهی بیشتر
  • تریگر گیری به روش الگوهای شمعی(الگوهای نافذ،پوشا،پین بار)
  •  تعیین حدزیان(SL)
  •  تعیین حدسود(TP)
  • تعیین REWARD در یک معامله
  • تعیین RISK  در یک معامله
  • محاسبه ضریب جذابیت(REWARD/RISK) 
  • مفهوم ریسک فری(RF)
  • تعریف بکتستینگ
  • محاسبه  WIN RATE  استراتژی(نرخ برد)
  •  آموزش نحوه بکتست گیری از یک استراتژی
  •  تمرین های لازم از بخش استراتژی(جهت اطمینان از یادگیری دانش پذیران  مکلف به ارسال تمرین در بازه زمانی تعیین شده هستند و پاسخ تمرین ها توسط مدرّس به صورت ویدئویی در اختیار دانش جویان قرار خواهد گرفت. )
جلسه پنجم: تحلیل جامع،مدیریت ریسک و سرمایه،ژورنال نویسی و ثبت معاملات
  • تدریس چک لیست تحلیلی جامع (جهت حفظ انسجام دانش پذیران حین  تحلیل بازار)
  • تحلیل از  کل به جز  طبق چک لیست بند اول(تحلیل جامع یک نمودار طبق موارد تدریس شده)
  • ارائه چک لیست روانی  جهت  بررسی قبل از معاملات
  • سیستم مدیریت ریسک و سرمایه  اصولی
  • آموزش کامل ثبت معاملات انجام شده 
  • نحوه ی بررسی  ثبت های انجام شده
جلسه ششم: ورود به بازار ارز های دیجیتالی (آموزش مفاهیم اولیه بازار)
  • تاریخچه پول های فیات و علت تشکیل پول های دیجیتالی
  • تاریخچه بیت کوین و تغیرات آن در طول زمان
  • ماهیت رمز ارزها
  • مزایا و معایب ارز های دیجیتالی
جلسه هفتم: سایت‌های مورد نیاز (آموزش آپشن ها و امکانات کوین مارکت کپ و کاربرد آن در رمز ارزها)
  • آموزش صفر تا صد  سایت کوین مارکت کپ  و ویژگی‌های آن و حلاجی تمامی امکانات آن
  • دسته بندی ارز های دیجیتالی با معیار های مختلف و تشریح هر کدام از آنها
  • آلت کوین های  برتر و آینده دار بازار کدامند؟ (بیت کوین بخریم یا آلت کوین)
  • انواع توکن های موجود در بازار و تفاوت آن با کوین ها و معرفی توکن های برتر بازار
  • کوین های ارزش ثابت و ارزش متغیر و معرفی برترین های آنها
جلسه هشتم: کیف های پول ( آموزش کیف پول‌ها و روش کار با آن‌ها)
  • کیف پول و مفاهیم آنها و انواع آن شامل کاغذی، سخت افزاری، موبایلی و کیف پول آنلاین
  • معرفی و آموزش صفر تا صد کیف‌های سیف پل و تراست ولت بصورت عملی
  • آموزش سایت های استعلام کننده موجودی کیف پول نظیر:

  1. آموزش سایت BLOCK CHAIN .COM
  2. آموزش سایت ETHRSCAN
  • روش های بالا آوردن موجودی کیف های کاغذی در کیف پول های گرم
  • معرفی و آموزش برترین کیف پول های سخت افزاری
جلسه نهم : کار با صرافی های معتبر جهانی مانند بایننس ، کوکوین، کوینکس و ... (آموزش صفر تا صد بایننس، کوکوین و ... به همراه امکانات آن‌ها)
  • آموزش تبدیل ریال به ارز دیجیتال
  • بررسی صرافی های متمرکز 
    و مزایا و معایب آنان
  • معرفی بهترین صرافی های متمرکز
  • نحوه افتتاح حساب و ثبت نام در کوکوین و
    کوینیکس برای ایرانی ها
  • بررسی کشورهای تحریم شده در
    صرافی و نکات کار با آیپی ثابت
  • آموزش امن ترین و بهترین روش ها برای
    اتصال در ایران برای جلوگیری از بلوکه شدن حساب
  • آموزش استفاده از سرور مجازی برای
     فعالیت در صرافی
  • سخت افزار مناسب برای سرور مجازی یا VPS
  • احرازهویت دربایننس وکوینیکس برای
    ایرانی ها چگونه است؟
  • آموزش نصب و راه اندازی google authenticator
  • تنظیمات جیمیل برای استفاده در 
    کیف پول ها و صرافی ها و
     تنظیمات تایید دو مرحله ای آن
  • نحوه فعال سازی تایید دو مرحله‌ای
  • مروری بر بخش های مختلف صراف‌ها
  • آموزش انتقال ارزها به صرافی و بالعکس
  • نحوه انتقال ارزها به صرافی یا Deposit و
     شارژ حساب
  • انواع کیف پول ها در صرافی
  • نحوه خرید و فروش ارزها در بخش اسپات Spot
    صرافی و معرفی بخش های مختلف
  • میزان کارمزد در صرافی ها و
     روش های کم کردن کارمزد
  • آموزش نحوه خارج کردن دارایی از صرافی‌ها
     یا Withdraw به کیف پول ها و نکات مربوطه
  • بررسی هک صرافی‌ها و نکات مربوط به 
    آن
  • آموزش انواع بازار های موجود در صرافی
  • نحوه انتقال پول در حساب های مختلف جهت
    ترید در بازار های مختلف
  • آموزش حساب های اسپات
  • حساب های مارجین تریدینگ و تفاوت آنها
    با یکدیگر  و شرایط لیکوییدی
  • نحوه خرید و فروش ارزها در بخش مارجین margin
     صرافی و معرفی بخش های مختلف
جلسه دهم: ادامه مباحث کار با صرافی های معتبر جهانی مانند کوکوین، کوینکس و ...
  • آمورش بازارهای فیوچر و انواع آن در صرافی های ارز دیجیتال
  • نحوه سفارش گذاری در بخش فیوچرز Futures صرافی و معرفی بخش های مختلف
  • آموزش سرمایه گذاری در صرافی‌ها (استیک و …)
  • نحوه گزارش گیری از معاملات گذشته و بررسی روند معاملات

انواع روش های سفارش گذاری شامل :

buy limit – buy stop lilmit – sell limit – sell stop limit

  • آموزش بخش کارمزدهای 
    صرافی و تفاوت Maker و Taker
  • آموزش نحوه گذاشتن حد سود و زیان در
    هر کدام از بازار های اسپات ، مارجین و فیوچرز
  • آموزش ثبت نام در قسمت فیوچرز Futures و 
    معرفی بخش های مختلف آن
  • آموزش کم کردن Fee یا کارمزد در
    کوینکس فیوچرز Futures
  • آموزش کار با ماشین حساب صرافی فیوچرز
     و ارائه نکات مهم در رابطه با آن
  • آشنایی با پوزیشن لانگ
     Long و پوزیشن Short و
     تفاوت های آنها
  • مفهوم Liquidation لیکویید شدن و
     ارائه نکات مهم آن
  • آموزش مفهوم مارجین
     کراس Cross  و Isolated و
     تفاوت های بین آنها
  • نحوه استفاده از لوریج Leverage درفیوچرز
  • نحوه ورود به پوزیشن لانگ در صرافی فیوچرز و 
    نحوه قرار دادن استاپ لاس و خروج
  • نحوه ورود به پوزیشن شورت در صرافی فیوچرز و 
    نحوه قرار دادن استاپ لاس و خروج
  • معرفی بخش های وام گیری Lending و 
    سهام گذاری Staking درصرافی و 
    نحوه کسب سود از آن‌ها
  • معرفی بخش های جدید اضافه شده
     در صرافی نظیر Finance
     
    و استخر استخراج
     ، Saving ، افزونه Brave و
  • توضیحات تکمیلی در
     رابطه با لوریج کراس Cross
  • آموزش روش های مختلف کاهش 
    کامزد ترید در صرافی
  • بایننس اسمارت چین و 
    شبکه های BEP2 و BEP20
  • نحوه مشارکت در عرضه اولیه هاو
    شناسایی برترین آنان
  • launchpad  و launchpool صرافی و 
    ریسک های آن
  • توکن های لورج دار
  • (BLVT  یا up و down در 
    صرافی (صندوق های ETF )
  • آموزش ترید در بخش مارجین Margin
     
    صرافی بایننس در حالت Cross و Isolated

سرفصل‌های پیشرفته دوره ارزدیجیتال اصفهان

جلسه یازدهم: الگوهای هندسی ( انواع الگوهای هندسی،استراتژی معاملاتی،بکتستگیری و ثبت)
  •  الگوی هندسی  چیست و چه کاربردی دارد؟
  • طریقه رسم اضلاع خطوط الگو (اظلاع)
  • سنجش اعتبار  پیوت های لازم  در الگوهای هندسی
  • آموزش  الگوی  کانال موازی  و کاربرد های آن 
  • کانال موازی احتمالی(فرضی) و کاربرد های مختلف آن
  •  تعریف و دسته بندی  مثلث (مثلث های همگرا و واگرا)
  • آموزش فاز شک در مبحث شکست
  • آموزش پولبک در بحث شکست(راهنماهای یک پولبک ایده آل)
  • کابرد کمکی  اندیکاتور در جهت  تایید اعتبار شکست
  • استراتژی ورود ثبت سفارش پیش از  خروج قیمت
  • استراتژی خرید هنگام تکمیل شدن تعریف شکست 
  • استراتژی خرید با رخداد پولبک
  • ارائه چک لیست  معاملاتی  برای استراتژی الگوهای هندسی جهت حفظ انسجام و افزایش سطح آگاهی دانش پذیران هنگام انجام معاملات
  • بک تست گیری از استراتژی الگوهای هندسی
  • ثبت  معاملات انجام شده با  استراتژی الگوهای هندسی
جلسه دوازدهم: خلق یک استراتژی معاملاتی براساس واگرایی های عادی در مکدی
  • چک لیست  معاملاتی استراتژی واگرایی ها
  • وجود یک  روند(روند حداقل سه تکه)
  •   شکل گیری موج جنبش 
  • تعیین تایم فریم بهینه جهت بررسی 
  • تایید اعبار  جنبش  تشکیل شده در تایم فریم بهینه(شرایط لازم اکسترمم های قیمتی و کلوز قیمت ها در امواج)
  • بررسی واگرایی عادی در اندیکاتور MACD 
  • تریگر اصلی در این استراتژی( کندل استیک فوق سریع)
  • بک تستینگ استراتژی واگرایی ها
  •  نحوه ثبت  معاملات در این استراتژی
جلسه سیزدهم: نظریه ی الیوت ( یک راهنمای جامع سازگار با بسیاری از سبک های معاملاتی )
  • نظریه امواج  الیوت
  • الگوی اصلی الیوت 
  • قوانین(اصول یا همان پیش فرض ها ی بنیادی) نظریه ی الیوت
  • راهنماهای پر کاربرد نظریه ی امواج الیوت
  • روانشناسی بازار  براساس نظریه ی الیوت
  • ساختاربندی اصلاح ها (تعداد بخش ها)
  • تعریف پهنه‌(flat)
  •  پهنه معمولی  (regular flat)
  •  پهنه منبسط یا بی قاعده(irregular flat)
  • پهنه دونده(running flat)
  •  
جلسه چهاردهم: مدیریت معاملات جاری
  • محاسبه WIN RATE  (نرخ برد استراتژی) 
  •  نظریه کاربردی “Set And Forget “
  • تعریف مدیریت معاملات باز
  • مقایسه روش set and forget  با نظریه مدیریت معاملات
  •  حد سود شناور (open tp)
  • داشتن چند حدسود(سناریوهای موافق متعدد)
  • تدریس مبحث انتقال حد ضرر (stop trailing) 
  • ورود مجدد  به معاملات باز(افزایش هرمی حجم معاملات جاری)
  • آپدیت وضعیت نمودار و خروج زودهنگام از معاملات
  • آپدیت نمودار و انتقال حدسود(تعدیل حدسود های از قبل تعیین شده)
جلسه پانزدهم: تحلیل زمانی،چنگال،الگوهای پایان دهنده
  • ابزار تحلیل زمانی  RACEMENTRET
  • ابزار تحلیل زمانی EXTENSION
  • ابزار تحلیل زمانی TCR کف ها
  • ابزار تحلیل زمانی TCR سقف ها
  • آموزش بهره گیری از میدلاین چنگال  در پیداکردن پایان امواج
  • الگوی سر و شانه (سقف و کف)
  • الگوی دوقلو(Double tops and bottoms)
  • چک لیست جامع (هنر ترکیب آموخته ها جهت تحلیل و معاملت با کیفیت تر)
جلسه شانزدهم: ورود به بلاک چین و ارز های دیجیتالی (آموزش مفاهیم اولیه بازار بلاک‌ چین)
  • بلاک چین چیست؟ تشریح ویژگی های بلاک چین به زبان ساده
  • توابع هش و کارکرد آنها به زبان ساده
  • آموزش اصطلاحات و تعاریف لازم
  • آلت کوین های  برتر و آینده دار بازار کدامند؟ (بیت کوین بخریم یا آلت کوین)
  • انواع توکن های موجود در بازار و تفاوت آن با کوین ها و معرفی توکن های برتر بازار
  • الگوریتم های اجماع
  • انواع الگوریتم های اجماع
  • اثبات کار (Proof of Work)
  • اثبات سهام (Proof Of Stake)
  • برسی سافت فورک
  • بررسی هارد فورک 
    و انواع آن (سازگار و ناسازگار)
  • بررسی نحوه تاثیر فورک
     بر قیمت ارزهای دیجیتال
جلسه هفدهم: کیف های پول ( آموزش صفر تا صد انواع کیف پول و روش کار با آن‌ها)
  • گام ها و مراحل سرمایه گذاری روی رمز ارزها
  • سرمایه گذاری در کیف پول‌ها
  • معرفی و آموزش کیف پول‌های مورد نیاز مانند متامسک
  • نکات تکمیلی کیف پول‌ها
جلسه هجدهم :کار با صرافی های غیر متمرکز (آموزش پنکیک سواپ، یونی سواپ، DYDX و ...)
  • بررسی صرافی های غیر متمرکز و مزایا و معایب آن‌ها
  • معرفی بهترین صرافی های غیر متمرکز
  • بررسی کشورهای تحریم شده در صرافی و نکات کار با آیپی ثابت
  • آموزش امن ترین و بهترین روش ها برای اتصال در ایران
  • آموزش صرافی پنکیک سواپ PancakeSwap
  • آموزش صرافی یونی سواپ UniSwap
  • آموزش صرافی DyDx
  • مروری بر بخش های مختلف صرافی‌های غیر متمرکز
  • نحوه خرید و فروش ارزها
  • بررسی هک صرافی‌ها و نکات مربوط به آن
  • آموزش انواع بازار های موجود
  • آمورش بازارهای فیوچر و انواع آن در صرافی های ارز دیجیتال
  • انواع روش های سفارش گذاری
جلسه نوزدهم: آموزش تحلیل داده‌های on chain

با آموزش OnChain یا تحلیل درون زنجیره ای می‌توانید اطلاعات بسیار مفیدی برای معامله گری یا ترید و تدوین یک استراتژی معاملاتی بدست آورید.

  • آموزش مفاهیم مورد نیاز آنچین OnChain
  • معرفی پلتفرم مختص آنچین
  • معرفی شاخص‌های مهم OnChain
جلسه بیستم: آشنایی با NFT ، Game ، Metaverse
  • معرفی و بررسی بازی‌ها
  • کسب در آمد از بازی‌ها
جلسه بیست و یکم: آموزش ایردراپ‌ها و عرضه‌های اولیه در ارزهای دیجیتال
  • آشنایی با مفهوم ICO و IEO و Airdrop
     
    و تحلیل و بررسی آنها
  • بررسی روش جدید جذب سرمایه با 
    عنوان ICO و نحوه استفاده از آن ها
  • بررسی پارامترهای مختلف 
    برای سرمایه گذاری  در ICOها و
     نحوه کسب سود از آنها
  • بررسی نحوه به دست آوردن ارزهای رایگان
     از Airdrop ها و 
    پارامترهای لازم در تحلیل آنها
  • معرفی سایت هایی جهت 
    پیدا کردن ICO ها
  • معرفی سایت هایی جهت
     دریافت Airdrop ها
  • بررسی روش جدید جذب سرمایه
     با عنوان IEO و ن
    حوه
     استفاده و کسب سود از آن
  • معرفی دقیق تر توکن ها و 
    کوین ها و تفاوت آنها
  • بررسی نوسات قیمت در توکن ها و 
    کوین ها و سودآوری آنها
  • بررسی
     Decentralized Applications (DApps)
     و معرفی بهترین های دی اپ
  • Initial Coin Offering (ICO) چیست؟
     و نحوه کسب سود از آن
  • Initial Exchange Offering
    (IEO)چیست؟
     و نحوه کسب سود از آن
  • مفهوم Liquidity  و
    تاثیر آن بر قیمت رمز ارزها
  • بررسی سایت‌های مورد نیاز 

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه‌ای در دوره جامع ارز دیجیتال اصفهان

جزء معدود موسسات آموزش سرمایه گذاری هستیم که به شما مدرک فنی حرفه‌ای با مزایای زیر می دهیم

آموزش ارز دیجیتال اصفهان

دوره های برگزار شده آموزش ارز دیجیتال در اصفهان

نظرات شرکت کنندگان آموزش ارز دیجیتال اصفهان

با ثبت نام زود هنگام از پیشنهادات ویژه برخوردار شوید!

هفته اول ثبت نام "۳ جلسه کوچینگ خصوصی با استاد بعد از دوره"  مهلت ثبت نام تا ۷ فروردین ماه

با ثبت نام زود هنگام از این پیشنهاد ویژه بر خوردار شوید.
مهلت ثبت نام
۷ فروردین ماه ۱۴۰۳

هفته دوم ثبت نام "۲ جلسه کوچینگ خصوصی با استاد بعد از دوره"  مهلت ثبت نام تا ۱۴ فروردین ماه

با ثبت نام زود هنگام از این پیشنهاد ویژه بر خوردار شوید.
مهلت ثبت نام
۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳

هفته سوم ثبت نام "۱ جلسه کوچینگ خصوصی با استاد بعد از دوره"  مهلت ثبت نام تا ۲۱ فروردین ماه

با ثبت نام زود هنگام از این پیشنهاد ویژه بر خوردار شوید.
مهلت ثبت نام
۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳

ثبت نام دوره مقدماتی تا پیشرفته

دوره جامع ارز دیجیتال کد ۵۶

قیمت اصلی دوره: ۲۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۱۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت اقساطــی: ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
پیش پرداخت اقساطی : مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
الباقی شهریه پرداخت در ۵ قسط (چک)
(یا معرفی به قرض الحسنه جهت دریافت وام)

ثبت نام دوره مقدماتی

دوره مقدماتی ارز دیجیتال

قیمت اصلی دوره: ۱۳,۴۹۰,۰۰۰ تومان
قیمت نقــــــدی با تخفیف: ۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت اقساطی با تخفیف: ۹,۴۹۰,۰۰۰ تومان
پیش پرداخت اقساطی: مبلغ ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
الباقی شهریه پرداخت در ۲ قسط
(یا معرفی به قرض الحسنه جهت دریافت وام)

ثبت نام دوره پیشرفته

دوره پیشرفته ارز دیجیتال

قیمت اصلی دوره: ۱۳,۴۹۰,۰۰۰ تومان
قیمت نقــــــدی با تخفیف: ۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت اقساطی با تخفیف: ۹,۴۹۰,۰۰۰ تومان
پیش پرداخت اقساطی: مبلغ ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
الباقی شهریه پرداخت در ۲ قسط
(یا معرفی به قرض الحسنه جهت دریافت وام)

این تخفیفات شامل ۳۰% خانه کارگر + هدیه مجموعه می‌باشد!

سوالات متداول ابَر دوره ارز دیجیتال

سوالات متداول دوره جامع ارز دیجیتال اصفهان

من هیچ آشنایی با بیت کوین و ارز های دیجیتالی ندارم، آیا این دوره برای من مفید است؟
دوره جامع ارز دیجیتال در اصفهان توسط آکادمی استادترید ، آموزش صفر تا ۱۰۰ بیت کوین و ارزهای دیجیتالی را شامل می شود و به هیچ گونه دانش قبلی احتیاج ندارید.
روند ثبت نام و پرداخت شهریه دوره چگونه است؟

پیش پرداخت جهت ورود اسم شما به لیست دوره: ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

الباقی شهریه بصورت اقساط 

نمی توانم در دوره حضوری شرکت کنم ،چه کنم؟

می‌توانید فیلم دوره را که از دوره های حضوری قبلی فیلم برداری شده است ، را همراه با پشتیبانی کامل و رفع اشکال تهیه نمایید.

آیا بعد از این دوره باید جهت تسلط بیشتر در دوره ی دیگری شرکت کنم؟
به هیچ عنوان به دوره دیگری احتیاج نخواهید داشت . آموزش ارز دیجیتال اصفهان مبحث مقدماتی تا پیشرفته در برمی‌گبرد
بعد از هر جلسه دوره حضوری ، آیا فیلم دوره در اختیار من قرار می گیرد؟

بله قطعاً، فیلم های کلاس در پروفایل خود بصورت مادام العمر در دسترس شما خواهد بود.

آموزش ارز دیجیتال اصفهان استاد ترید پشتیبانی دارد؟

بله هر هفته بعد از اتمام کلاس پشتیبان آموزشی تمامی سوالات و اشکالات آموزشی شما رو در تلگرام پاسخ خواهد داد.

دوره فقط بصورت تئوری برگزار می شود، یا آموزش عملی نیز وجود دارد؟

بدون آموزش عملی و کارگاهی نمی توان تبدیل به یک سرمایه گذار خبره شد، دوره شامل کارگاه های عملی زیر نظر استاد خواهد بود.

سرمایه من کم است ! آیا می‌توانم در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنم؟
حداقل مبلغ سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ۵۰۰٫۰۰۰ است و پیشنهاد ما برای شروع سرمایه گذاری حداقل مبلغی است که شما برای آزمون و خطا از آن استفاده می‌کنید پس نیازی به سرمایه بالا برای شروع سرمایه گذاری نیست.
 
شهریه دوره گران نیست؟

۱۲,۹۹۰,۰۰۰تومان معادل تقریبا ۲۵۸ دلار است که ۲۵۸ دلار سود یا ضرر یک ساعت (یا حتی کمتربازار ارز های دیجیتالی می باشد.به شما قول می دهیم ارزشی که این کلاس برای شما تولید می کند ۱۰۰ یا حتی ۱۰۰۰ برابر شهریه ای می باشد که پرداخت می کنید.

در پایان دوره چه مدرکی را دریافت می کنم و چقدر اعتبار دارد؟

در پایان دوره گواهی ارزهای دیجیتال و تحلیل گر بازارهای جهانی
و در صورت قبولی در آزمون فنی و حرفه ای، مدرک بین المللی تحلیل گر بازارهای جهانی را دریافت خواهید کرد که معتبرترین مدرک تحلیل گری در ایران و یکی از معتبرترین مدارک در دنیا می باشد

پشتیبانی و مشاوره

اگر هنوز برای شرکت در دوره مردد هستید میتوانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید

پشتیبانی از طریق واتساپ

۰۹۱۲۰۹۱۳۲۹۱

پشتیبانی و مشاوره

۰۳۱-۳۶۲۸۰۱۳۴​

نشانی آموزشگاه

اصفهان، خیابان بوستان سعدی، کوچه شماه ۱۱ (سروش ۲)، استاد ترید و آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد واژه

برای دریافت مشاوره کاملا رایگان فرم مقابل را پر کنید

فرم مقابل را تکمیل کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشاوران آکادمی استادترید با شما تماس بگیرند.

آفر ویژه "۲ جلسه کوچینگ خصوصی با استاد"  مهلت ثبت نام تا ۳ آذر ماه ۱۴۰۲ ۱۴۰۲

با ثبت نام زود هنگام از این پیشنهاد ویژه بر خوردار شوید.
مهلت ثبت نام
۳ آذر ماه ۱۴۰۲

آفر ویژه "۱ جلسه کوچینگ خصوصی با استاد"  مهلت ثبت نام تا ۶ آذر ماه ۱۴۰۲

با ثبت نام زود هنگام از این پیشنهاد ویژه بر خوردار شوید.
مهلت ثبت نام
۶ آذر ماه ۱۴۰۲

تخفیف ویژه هفته سوم مهلت تا مهرماه

با ثبت نام در هفته اول از تخفیف ویژه استفاده کنید.
۱,۰۰۰,۰۰۰
تومان تخفیف
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

همین الان با تخفیف ویژه ثبت نام کن!

دوره بصورت VIP [ظرفیت محدود]

ارزش دوره: 17٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: 11,800,000 تومان