چگونه شت کوین معتبر پیدا کنیم

لایو چگونه پیدا کردن شت کوین و بهترین راه شناسایی قبل از پامپ شدن شت کوین

7 ماه قبل  |

آنچه در این مقاله میخوانید

شناسایی شت کوین های معتبر | در این مصاحبه و لایو ارز دیجیتال  که در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۰ در پیج اینستاگرام aminebrahimikiani همراه با محسن جهانبانی یکی از اعضاء خوب در حوضه‌ی کریپتو کارنسی برگزار شد، در ابتدا به بررسی چگونه پیدا کردن ارزهای جدید و بهترین راه شناسایی قبل از پامپ شدن ارزها  بیان شد.

مباحث و نکاتی که در این لایو بررسی شد عبارتند از:

  • آیا شت کوین ها معتبر هستند؟
  • نحوه پیدا کردن شت کوین ها و شناسایی آن ها
  • معرفی سایت‌های مورد نیاز برای یافتن شت کوین های معتبر
  • چگونه از شت کوین ها کسب در آمد کنیم
  • نکات مهم برای خرید عرضه اولیه کریپتو کارنسی

ماهیت شت کوین و تاریخچه آن

شت کوین یا Shitcoin ها اصطلاحی است که طی چندسال اخیر به بازار ارزهای دیجیتال وارد شده است. البته این اصطلاح از سال‌های پیش وجود داشته است و اولین‌بار مدتی پس از معرفی بیت کوین از ان استفاده شد. اما در آن زمان به اندازه امروز رایج نبود. همچنین استفاده و کاربرد آنچنانی در دنیای ارز دیجیتال نداشت.

طی سال‌های اخیر با افزایش تعداد ارزهای دیجیتال و رسیدن تعداد ارزهای دیجیتال به حدود ۵۰۰۰ نوع و بیش از ۲۰ هزار بازار متفاوت، این اصطلاح نیز رایج شد. از این اصطلاح بیشتر برای نشان دادن بی‌ارزشی یک ارز استفاده می‌کنند. معمولا ارزهایی جز بیت کوین را در بازار ارز دیجیتال، به نام شت کوین‌ها می‌شناسند. در واقع هر ارز دیجیتالی که بدون دلیل خاصی و براساس حدس و گمان قیمت گذاری می‌شود، شت کوین نام دارد.

این مطلب را حتما بخوانید: بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری در سال ۲۰۲۲

این ارزها در ظاهر ارزهایی فاقد ارزش خاصی هستند. ارزهای فاقد ارزشی که گاهی ممکن است سودهای کلان و بسیار زیادی را شامل شوند. البته پیش از اینکه وسوسه شوید تا سود بسیار زیادی را از این شت کوین‌ها به دست آورید، صبر کنید! باید به یاد داشته باشید که یاد داشتن و دانستن در خریداری و نگهداری این ارزهای دیجیتال اهمیت بسیار زیادی دارد! زیرا همان‌قدر که ممکن است این ارزها برای شما سودآور باشند، احتمال دارد که ضرر و زیان زیادی را نیز به دنبال داشته باشند. پس حتما پیش از سرمایه گذاری در بازار خرید شت کوین، نسبت به آن آگاهی لازم را کسب کنید

شت کوین های انفجاری

ویژگی‌های شت کوین

شت کوین‌ها ویژگی‌های مشخصی را دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم تا بتوانید در خرید شت کوین با آگاهی کامل از این نکات، اتفاقات بهتری را برای خود رقم بزنید. ضمنا اگر هنوز اطلاعات کافی را درباره شت کوین ندارید، این نکات به شما کمک می‌کند تا بدانید شت کوین چیست.

این مطلب را حتما هم بخوانید: airdrop چیست

مزایا ارز دیجیتال شت‌ کوین

با وجود ریسکی بودن سرمایه‌گذاری در Shitcoin می‌توان سه مزیت برای آن در نظر گرفت:

  1. ممکن است قیمت‌ها به شدت افزایش یابد.
  2. با وجود پایین بودن قیمت؛ نگهداری حجم زیادی از رمزارز امکان‌پذیر است.
  3. امکان خریداری طیف گسترده‌ای از شت کوین‌ها فراهم است.

معایب ارز دیجیتال شت‌ کوین

  1.  افت قیمت و بی‌ارزش شدن شت کوین ها بالا است.
  2. احتمال کلاهبرداری در شت کوین ها وجود دارد
  3. احتمال لغو پشتیبانی صرافی از شت کوین وجود دارد.
  4. ارزش‌گذاری شت کوین بر اساس حدس و گمان بوده
  5. تیم توسعه‌دهنده شت کوین‌ها معمولا ناشناس هستند
  6. این پروژه‌ها وعده‌های بزرگی می‌دهند اما هیچ عملکرد مشخصی را از خود به نمایش نمی‌گذارند.
  7. جنبه‌های مختلف این پروژه‌ها از سایر پروژه‌ها کپی شده و اغلب سطحی به نظر می‌رسند.
  8. برخی از این پروژه‌ها نقدینگی کمتر از ۳۰ هزار دلاری دارند..

پیشنهادی: تحلیل بیت کوین

چطور شت کوین انفجاری پیدا کنیم؟

در اولین قدم برای پیدا کردن Shitcoin انفجاری، باید وارد سایت CoinMarketCap شده. این وب سایت یکی از مهمترین بستر هاییه که برای رتبه بندی و معرفی ارز های مختلف کاربرد داره. هر رمز ارزی که به بازار عرضه میشه تو این وب سایت به ثبت میرسه. این سایت یکی از مهمترین ابزار های ما برای پیدا کردن Shitcoin انفجاری است. روش های مختلفی برای پیدا کردن شت کوین های انفجاری تو کوین مارکت کپ وجود داره پیشنهاد میکنیم در انتها این مطلب ویدئویی قرار داده شد تا کامل با این موضوع آشنا شوید

وب سایت   solberginvest.com:

یکی از وب سایت های خارجی در زمینه آموزش سرمایه گذاری و روش های خرید و فروش است که در مورد شت کوین ها و آموزش نحوه پیدا کردن شت کوین جدید و همچنین شت کوین های آینده دار، قبل اینکه رشد کنند، مطالب خوبی ارائه داده است.

وب سایت steemit.com :

وب سایت steemit از دیگر وب سایت های خارجی فعال در این زمینه است. این سایت لیست کاملی از شت کوین ها ارائه کرده است و برای کسب اطلاعات کافی در مورد شت کوین جدید و شت کوین های آینده دار می تونید از مطالب این وبسایت هم استفاده کنید.

نکته: دقت داشته باشید سایت های معرفی شده فقط جنبه معرفی و اطلاع رسانی داشته و پیشنهاد میکنیم در رابطه با شت کوین ها بیشتر اطلاعات کسب کنید و مراقب سرمایه های خود باشید.

چطور با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام کنیم؟

در اینستاگرام

پیج استاد ترید را دنبال کنید

در تلگرام

کانال استاد ترید را دنبال کنید

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارزش دوره: 17٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: 11,800,000 تومان