بررسی هاوینگ و آشنایی با BSV و BTC

بررسی هاوینگ و آشنایی با BSV و BTC

7 ماه قبل  |

آنچه در این مقاله میخوانید

بررسی هاوینگ | در این مصاحبه و لایو آموزش ارز دیجیتال  که در تاریخ ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰ در پیج اینستاگرام aminebrahimikiani همراه با میثم رضائی برگزار شد، در مورد بررسی هاوینگ و آشنایی BSV و BTC  مورد بررسی قرار گرفتند.

سوالات و نکاتی که در این لایو پاسخ داده شد عبارتند از:

  • بررسی هاوینگ بیت کوین
  • بررسی وایت پیپر بیت کوین
  • توضیحات تکمیلی در رابطه با سگویت
  • هاوینگ جدید چه تاثیری بر روی ماینر ها دارد؟
  • بررسی سیستم های بانکداری متمرکز
  • فورک چیست؟
  • دلیل پیدایش رمز ارزها چه بوده است
  • بررسی رمز ارز BSV
  • چطور می‌شود که آلت کوین ها از بیت کوین جدا بشوند
  • دلیل افزایش ناگهانی قیمت ارز های دیجیتال چیست؟

هاوینگ بیت کوین چیست

کلمه‌ هاوینگ از ریشه‌ کلمه‌ انگلیسی Half به معنای نصف شدن گرفته شده است. در بازار ارزهای دیجیتال هاوینگ به فرآیند نصف شدن پاداش استخراج هر بلوک گفته می‌شود. از آنجایی که هر ساعت به‌طور میانگین ۶ بلاک پیدا می‌شود و رویداد هاوینگ بیت کوین هم پس از هر ۲۱۰ هزار بلاک رخ می‌دهد، می‌توان به‌طور تقریبی گفت که رویداد هاوینگ هر ۴ سال یک‌بار اتفاق میفتد. در ادامه بیشتر به بررسی هاوینگ بیت کوین می‌پردازیم.

به همین دلیل است که رویداد هاوینگ در تاریخ مشخصی صورت نمی‌گیرد و زمان تقریبی آن هر ۴ سال یک بار است. به عبارت دیگر سنجش زمان هاوینگ با توجه به تعداد بلاک‌های اضافه شده به زنجیره محاسبه می‌شود و ربطی به زمان ندارد، با این حال با توجه به قوانین وضع شده در شبکه‌ بیت کوین این رویداد به طور تقریبی هر ۴ سال یک بار رخ می‌دهد.

این مطلب را حتما بخوانید: بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری در سال ۲۰۲۲

شاید فکر کنید که دانستن چنین مطالبی برای معامله‌گری و فعالیت در بازار رمزارزها نیاز نیست، اما با دانستن ماهیت و دلیل اتفاقاتی که در این بازار می‌افتد می‌توانید با ذهنی بازتراقدام به معامله یا سرمایه گذاری کنید.

فراموش نکنید گذراندن دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان  می‌تواند کمک شایانی هم به درک مفاهیم پایه و هم معامله‌گری و سرمایه‌گذاری کند.

ارز دیجیتال بیت کوین اس وی (BSV) چیست؟

بیت کوین اس وی Bitcoin SV کوتاه شده عبارت Bitcoin Satoshi Vision بوده و یکی از بحث‌برانگیزترین کوین‌ها در فضای ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. علاقه معامله‌گران بازار نسبت به این رمزارز سبب شده تا شاهد حجم گسترده معاملات ارز دیجیتال بیت کوین اس وی در سراسر بازار باشیم.

در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۲۰ Genesis توسط تیم Bitcoin SV به‌صورت موفقیت‌آمیز فعال شد؛ این آلت‌کوین بر اساس آنچه در سال ۲۰۰۸ در وایت پیپر بیت‌کوین آمده؛ به دیدگاه اصلی Satoshi Nakamoto نزدیک شده است. به همین دلیل برخی بر این عقیده هستند که ارز دیجیتال Bitcoin SV، بیت‌کوین اصلی، با پروتکل اصلی بیت‌کوین است.

این مطلب را حتما هم بخوانید: آموزش ترید ارز دیجیتال از صفر تا صد

تاریخچه ارز دیجیتال بیت کوین اس وی

Bitcoin SV نتیجه اتفاقات پیش‌آمده در بلاک‌چین Bitcoin است. همه چیز از آنجایی شروع شد که بلاک‌چین بیت‌کوین در سال ۲۰۱۷ دچار یک هارد فورک شد. در نتیجه این اتفاق شبکه Bitcoin تقسیم شده و یک آلت‌کوین جدید به نام Bitcoin Cash به وجود آمد.

اما نزدیک به یک سال بعد در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۸، به دلیل تفاوت در دیدگاه چگونگی تکامل بلاک‌چین Bitcoin Cash، این بلاک‌چین نیز متحمل هارد فورک شده و در نتیجه آن، یک ارز رمزنگاری جدید به نام Bitcoin SV ایجاد شد.

این مصاحبه ارز دیجیتال را هم ببینید: تحلیل بازار ارز دیجیتال در شبکه خبر

چطور با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام کنیم؟

در اینستاگرام

پیج استاد ترید را دنبال کنید

در تلگرام

کانال استاد ترید را دنبال کنید

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارزش دوره: 17٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: 11,800,000 تومان