اهمیت روانشناسی معامله گری برای تریدرها

روانشناسی معامله گران

1 سال قبل  |

آنچه در این مقاله میخوانید

روانشناسی معامله گران | در این مصاحبه و لایو اینستاگرام که در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰ در پیج اینستاگرام aminebrahimikiani و دکتر محمد اعمی برگزار گردید، در این لایو به موضوع روانشناسی معامله گران مورد بررسی قرار گفت.

سوالات و نکاتی که در این لایو پاسخ داده شد عبارتند از:

  • روانشناسی معامله گری جیست؟ و چرا هر معامله گر به روانشتاسی احتیاج دارد؟
  • بهترین نقشه‌ی راه برای یک معامله گر چیست؟
  • انواع احساسات یک معامله گر (تریدر)
  • عدم اغتماد به خود هنگام معامله کردن
  • هدف گذاری یک تریدر باید چگونه باشد؟

این مصاحبه ارز دیجیتال را هم ببینید: تحلیل بازار ارز دیجیتال در شبکه خبر

برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی، تنها داشتن سرمایه کافی نیست. زیرا در صورتی که شما علم و شناخت کافی نسبت به سرمایه گذاری نداشته باشید، ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید. از طرفی سرمایه گذاری و موفق شدن در بازارهای مالی به شانس و اقبال ربطی ندارد. بلکه شما باید دانش و مهارت کافی برای سرمایه گذاری را بیاموزید. روانشناسی معامله‌ گری در ماه های اخیر به قدری محبوب شده که حتی بخشی از دوره های آموزش ارز دیجیتال اصفهان نیز به بررسی آن معطوف می شود.

این مطلب را حتما بخوانید: بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری در سال ۲۰۲۲

بنابراین اگر می خواهید در بازارهای مالی شروع به فعالیت کنید، بهتر است آشنایی با روانشناسی معامله گری را جدی بگیرید. تا بتوانید در طول مدت زمان کوتاهی سرمایه خود را چند برابر نمایید. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با روانشناسی معامله گری و نقش آن در سرمایه گذاری موفق، به طور کامل آشنا کنیم.

روانشناسی

اهمیت روانشناسی معامله گری برای تریدرها

معامله گری در بازارهای مالی، شغل هیجان انگیز و در عین حال استرس آوری است. به همین دلیل تصمیمات درست و منطقی می تواند نقش بسیار موثری در تعیین میزان سود و زیان شما داشته باشد. تمامی معامله گران یا همان تریدرهای بزرگ دنیا، که نام آن ها در بازارهای معاملاتی به وفور شنیده می شود، در ابتدا با تکنیک های روانشناسی معامله گری آشنایی پیدا کرده اند. سپس در بازارهای معاملاتی شروع به سرمایه گذاری و تصمیم گیری نموده اند.

این مطلب را حتما هم بخوانید: airdrop چیست

تعداد زیادی از این تریدرها دارای یک مشاور در زمینه روانشناسی معاملاتی هستند، تا در مواقع ضروری به آن ها کمک نمایند. به همین دلیل اگر می خواهید در بازارهای معاملاتی به فرد موفق و سرمایه داری تبدیل شوید، در ابتدا نیاز است تا با روانشناسی معامله گری آشنایی پیدا کنید.

چطور با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام کنیم؟

در اینستاگرام

پیج استاد ترید را دنبال کنید

در تلگرام

کانال استاد ترید را دنبال کنید

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارزش دوره: 17٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: 11,800,000 تومان