نحوه ثبت نام در بروکر AUS Global

نحوه ثبت نام در بروکر AUS Global

0 محبوبیت دوره

رایگان

نوع ارائه:

غیر حضوری

سطح دوره:

مبتدی

تعداد جلسات:

1 جلسه

زمان دوره:

10

مدرس دوره:

امیررضا میرعمادی

تاریخ شروع:

دوره برگذار شده

پیش نیاز:

بدون پیش نیاز

مخاطب دوره:

مناسب همه افراد

معرفی و بررسی ای یو اس گلوبال

بروکر Aus Global، یک کارگزاری بین‌المللی با دفتر مرکزی در استرالیا است که همچنین در جمهوری موریس ثبت شده است. وب‌سایت این کارگزاری، پشتیبانی از ۱۸ زبان جهانی، از جمله فارسی، را در بر می‌گیرد.

این کارگزاری، که در سال ۲۰۰۳ تحت عنوان Aus Global فعالیت خود را آغاز کرد، در سال ۲۰۲۲ با تغییر در مدیریت و سهام‌داران اصلی، نام خود را به Aus Global تغییر داد و فعالیت خود را ادامه داد. در این مقاله، قصد داریم تا Aus Global را به طور کامل بررسی و تحلیل کنیم.

ویدئو آموزش ثبت نام در بروکر AUS Global

آموزش تصویری ثبت نام در بروکر AUS Global

بروکر AUS Global
بروکر AUS Global

 

اعتبار بروکر  Aus Global

این کارگزاری ، دفتر مرکزی خود را در استرالیا دارد. این بروکر در گذشته دفتری در قبرس نیز داشت، اما با ورود مالکان جدید در سال ۲۰۲۲، مرکز اصلی آن به جمهوری موریس منتقل شد و مجوزهای فعالیت خود را از همین کشور به دست آورد.

همچنین این کارگزاری، در حال حاضر از سه دامنه با نام‌های  ausglobaluk.asia، ausglobaluk.com و ausforex.com  برای ارائه خدمات به مشتریان در نقاط مختلف جهان استفاده می‌کند. این بروکر، مجوزهای ASIC و AUS Global را از استرالیا دریافت کرده است.

 

تاریخچه بروکر  Aus Global

بروکر Aus Global در ابتدا در سال ۲۰۰۳ توسط گروهی از سرمایه‌گذاران استرالیایی تأسیس شد. با این حال، در سال ۲۰۲۲، گروهی جدید از سهام‌داران وارد عرصه شدند و نام بروکر را به Aus Global تغییر دادند. پس از آن، آن‌ها یک شرکت جدید را در جمهوری موریس ثبت کردند و با افزودن زبان‌های جدید به وب‌سایت خود، حوزه فعالیت خود را به خاورمیانه، کشورهای عربی و شرق آسیا گسترش دادند.

 

بروکر  Aus Global  در کدام کشور قرار دارد

بروکر Aus Global در اصل یک کارگزاری استرالیایی است با دفتر مرکزی در استرالیا. این بروکر همچنین دفاتر ثبت شده‌ای در قبرس و موریس دارد و دفاتر فیزیکی و رسمی خود را در استرالیا، سنگاپور و هنگ کنگ ایجاد کرده است.

 

ثبت نام در بروکر  Aus Global

برای ثبت نام در بروکر Aus Global، ابتدا روی لینک کلیک کرده و به وب‌سایت آن مراجعه کنید ،سپس زبان را به فارسی تغییر دهید.

سپس گزینه‌ی ایجاد حساب کاربری جدید را انتخاب کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید. در این صفحه، اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت و ایمیل خود را به زبان انگلیسی وارد کنید و سپس روی دکمه ادامه کلیک کنید تا کد تایید برای شما ارسال شود. در نهایت، کد امنیتی ارسالی به ایمیلتان را وارد کرده و به مرحله بعدی بروید.

ثبت نام در بروکر AUS Global
ثبت نام در بروکر AUS Global

 

در گام بعدی، لازم است که اطلاعات تماس و آدرس خود را با دقت کامل وارد کنید و سپس به مرحله ی بعدی بروید.

ثبت نام در بروکر AUS Global
ثبت نام در بروکر AUS Global

 

در این گام، شما باید اسنادی را برای تأیید هویت خود بارگذاری کنید. شما می‌توانید هر مدرکی که برایتان راحت‌تر است، مانند پاسپورت یا کارت ملی، را انتخاب کنید. در صورتی که تصمیم به بارگذاری کارت ملی دارید، شماره آن را وارد کنید و عکسی از هر دو سمت کارت ملی خود را بارگذاری نمایید.

ثبت نام در بروکر AUS Global
ثبت نام در بروکر AUS Global

 

در گام نهایی، همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، از شما درخواست می‌شود تا یک حساب معاملاتی بسازید. البته، پس از تکمیل ثبت نام، شما همچنین قادر خواهید بود حساب‌های معاملاتی اضافی را ایجاد کنید.

در این نقطه، فرآیند ثبت نام شما به اتمام می‌رسد. شما اکنون می‌توانید به پنل کاربری خود وارد شوید و به تمامی امکانات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

بروکر AUS Global
بروکر AUS Global

 

ورود به پنل کاربری

برای دسترسی به این کارگزاری، شما باید در صفحه اصلی بر روی گزینه ‘ورود’ کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید. اگر این اولین باری است که قصد دارید به سایت وارد شوید، لطفاً توجه داشته باشید که اطلاعات ورود به سایت برای شما ایمیل شده است.

 

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، بر روی گزینه “فراموشی رمز عبور” کلیک نمایید تا از طریق ایمیل، رمز عبور شما بازیابی گردد.

 

مزایا بروکر  Aus Global

مزایای بروکر  Aus Global  عبارتنداز:

  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • رابط کاربری خوب
  • تنوع در پلتفرم‌های معاملاتی
  • تعداد بالای نمادهای معاملاتی

پلتفرم‌های معاملاتی

یکی از جنبه‌های حیاتی در هر کارگزاری برای تریدرها، گستردگی پلتفرم‌های معاملاتی است که این موضوع در کارگزاری Aus Global به خوبی مورد توجه قرار گرفته است. کاربران قادر هستند تا از پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۴، متاتریدر ۵ و سی تریدر در نسخه‌های وب، ویندوز، اندروید و iOS استفاده کنند. علاوه بر این، نسخه مولتی ترمینال سی تریدر نیز برای کاربرانی که قصد مدیریت چند حساب کاربری را دارند، در دسترس قرار گرفته است.

 

انواع حساب در بروکر   Aus Global

در بروکر  Aus Global، چهار حساب معاملاتی برای کاربران در دسترس است. ما قصد داریم هر یک از این حساب‌ها را به طور کامل توضیح دهیم، تا شما بتوانید با توجه به سبک معاملاتی خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید:

حساب STP- حساب ECN – حساب CLA – حساب  VIP

حساب STP

این حساب با سرمایه‌گذاری ۵۰ دلار فعال می‌شود، نحوه اجرای معاملات آن بر اساس مدل Market Execution است و میزان استاپ اوت قابل تعیین است بین ۲۰ تا ۳۰ درصد. شما همچنین قادرید که اهرم این حساب را در بازه ۱:۱۰۰ تا ۱:۵۰۰ تنظیم کنید.

 

حساب ECN

اگر شما یک اسکلپر هستید و تمایل دارید تجربه‌ای سریع از معامله با کمترین اسپرد ممکن را داشته باشید، می‌توانید از این حساب استفاده کنید. با سرمایه‌گذاری ۵۰ دلار، شما می‌توانید این حساب را فعال کنید.

 

حساب CLA

این حساب با کارمزد پایینی ارائه می‌شود و شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری ۵۰ دلار آن را فعال کنید. اسپرد و کمیسیون این حساب شناور است و در یک سطح قابل قبول قرار دارد. همچنین، مدل اجرای معاملات این حساب بر اساس Market Execution است.

 

حساب VIP

حساب VIP از Aus Global، حساب کارگزاری برتری است که برای معامله‌گران حرفه‌ای طراحی شده است. اگر قادر به سرمایه‌گذاری ۱۰.۰۰۰ دلار برای ایجاد یک حساب کاربری هستید، این حساب را به شما توصیه می‌کنیم. این حساب با اسپرد بسیار کم و فشرده و سرعت بالای اجرای معاملات، یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

 

کپی‌تریدینگ  Aus Global

در بروکر Aus Global، گرچه سیستم کپی تریدینگ موجود نیست، اما امکان استفاده از PAMM وجود دارد. شما می‌توانید به عنوان یک سرمایه‌گذار یا تریدر در مدل پم عضو شوید. اگر تازه کار هستید یا فرصت کافی برای تریدینگ ندارید، می‌توانید به سادگی از منوی کاربری خود، گزینه PAMM TRADING را انتخاب کنید تا لیست حساب‌های پم موجود را مشاهده کنید. هر حساب دارای مشخصات خاص خود است که شامل زمان سپرده گذاری، حداقل مبلغ واریزی و سهم تریدر می‌باشد.

شما می‌توانید سرمایه خود را در یکی از حساب‌های پم قرار دهید، که با استفاده از مجموع سرمایه‌های جمع‌آوری شده توسط افراد، تریدر معاملات را انجام می‌دهد. سهم شما بر اساس درصد سرمایه‌ای که در حساب پم نسبت به سایرین دارید، محاسبه می‌شود. البته باید در نظر داشته باشید که باید درصدی از سود به عنوان سهم تریدر پرداخت کنید.

 

آموزش واریز و برداشت در بروکر Aus Global

در این کارگزاری ، امکان انجام عملیات نقل و انتقال از طریق ارزهای دیجیتال، کارت‌های اعتباری و پرداخت‌های بانکی وجود دارد. لازم به ذکر است که تنها پس از احراز هویت، امکان واریز و برداشت وجود خواهد داشت. بروکر Aus Global  برای هر یک از مراحل واریز و برداشت شرایط خاصی را تعیین کرده است که در دو جدول مجزا برای شما آورده‌ایم:

 

نحوه ثبت نام در بروکر AUS Global
نحوه ثبت نام در بروکر AUS Global

 

برای ارزهای دیجیتال، مقدار حداقل واریز از طریق ۵Pay  برابر با ۵۰ دلار است. از طریق MyPay، حداقل میزان واریز باید ۵۰۰ دلار باشد و از طریق Exlink، حداقل سپرده باید ۴۵۰ دلار باشد. حداکثر میزان سپرده‌گذاری با استفاده از ارز دیجیتال برابر با ۱۰۰۰۰۰ دلار است.

بعد از دریافت درخواست برداشت مشتری توسط بخش مالی، وجوه در طی ۲۴ ساعت بررسی و بدهی می‌شوند. پس از انجام موفقیت‌آمیز برداشت، برداشت ارزهای دیجیتال معمولاً در حدود ۱ روز کاری انجام می‌شود.

 

پشتیبانی بروکر  Aus Global

یکی از ویژگی‌های مثبت و کاربردی بروکر Aus Global، پشتیبانی آنلاین آن است. در سایت، یک سیستم چت آنلاین فعال است که ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته پاسخگوی شماست و به سرعت به سوالات شما پاسخ می‌دهد. اما در صورت تمایل به تماس مستقیم با دفاتر رسمی این کارگزاری، می‌توانید از اطلاعات زیر استفاده نمایید:

پشتیبانی  :     Support@ausglobaluk.com

صندوق پستی فروش    Sales@ausglobaluk.com

همکاری سازمانی    Cooperate@ausglobaluk.com

ایمیل بازخورد     Feedback@ausglobaluk.com

مشاغل:    Careers@ausglobaluk.com  

 

خدمات به ایرانیان

بروکر Aus Global از سال ۲۰۲۲ خدمات حرفه‌ای خود را به مردم ایران ارائه می‌دهد. شما به عنوان یک شهروند ایرانی، می‌توانید با استفاده از شماره تلفن محلی خود در این بروکر ثبت نام کنید و فرآیند احراز هویت را به طور کامل انجام دهید.

 

کلام آخر

در پایان، بروکر Aus Global با توجه به خدمات حرفه‌ای و پشتیبانی فعال خود، یک گزینه مناسب برای معامله‌گران ایرانی است. با توجه به امکانات متنوع و پلتفرم‌های معاملاتی حرفه‌ای که ارائه می‌دهد، این بروکر می‌تواند به شما کمک کند تا به بهترین شکل از فرصت‌های بازار استفاده کنید.

همچنین، با توجه به اینکه سایت آن به زبان فارسی می‌باشد، این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی و با اطمینان بیشتری در این بروکر فعالیت کنید. امیدواریم که این مقاله بتواند به شما در انتخاب بروکر مناسب کمک کند. موفق باشید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نحوه ثبت نام در بروکر AUS Global”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارزش دوره: 17٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: 11,800,000 تومان